logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۹۶۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

شهادت هنیه پیوند مقاومت را عمیق‌تر می‌کند

شهادت-هنیه-پیوند-مقاومت-را-عمیق‌تر-می‌کند
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه شهادت اسماعیل هنیه پیوند عمیق و ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و فلسطین است گفت: این خون‌ها مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ماهنشان گفت: شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را به ملت بزرگ و سرافراز فلسطین جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطین و کشورهای حامی آرمان فلسطین تبریک و تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف سپری کرد هرگز هدر نخواهد رفت.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه شهادت اسماعیل هنیه پیوند عمیق و ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و فلسطین است گفت: این خون‌ها مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد.

وی مطرح کرد: طبق پیام مقام معظم رهبری خون‌خواهی این شهید حق ما بوده و قطعاً این خون‌خواهی انجام خواهد گرفت.

علی‌اکبری با بیان اینکه در خون‌خواهی باید سه اصل حکمت، مصلحت و دقت انجام گیرد و تهدید زبانی باید متناسب با  پاسخ عملی باشد گفت: انتقام باید هم سطح و موثر باشد، نباید به دشمن فرصت داده شود و شبکه نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری اجرایی امنیتی و دفاعی زیر ضربه برود.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور گفت: دولت چهاردهم در حالی کشور را تحویل گرفت که میزان نقدینگی و تورم روند نزولی دارد و نرخ بیکاری به پایین‌ترین سطح رسیده است.

 امام جمعه ماهنشان گریزی به بیانات مقام معظم رهبری زد و گفت: مقام معظم رهبری بر ادامه بهبود شاخص‌های اقتصادی به ویژه ارزش پول ملی و معیشت مردم تاکید کردند. 

وی ابراز کرد: در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا که رقابتی تنگاتنگ و به شدت دو قطبی برگزار شد آقای مادورو بار دیگر پیروز شد و این پیروزی شکست بزرگی برای دولت‌مردان کاخ سفید بود.

علی‌اکبری با اشاره به نیاز مبرم شهرستان به پارک فناوری بیان کرد: تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف که لازمه آن در شهرستان ماهنشان هدایت و راهنمایی و ایجاد انگیزه که آن هم با حضور میدانی کارشناسان و متخصصان امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه برخی مناطق شهرستان ماهنشان مخصوصاً در جاهایی که با رشد جمعیت مواجه هستیم با کمبود و یا نبود زیرساخت وجود دارد گفت: ساختمان‌های موجود نیاز به اعتبار مناسب جهت نگهداری و تعمیرات غیر‌اساسی دارند.

وی افزود: از ارگان‌ها و مقام‌های مربوطه درخواست داریم پای کار بیایند و سهم مناطق محروم را ویژه در نظر بگیرند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر